Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:09:53+01:00
Ustawodowcza, wykonawcza i sądownicza

o tyle ci chodziło, czy bardziej rozwinąć?
1 5 1
2009-11-24T20:13:26+01:00
Trójpodział władzy występuje w Polsce i jest to:
a) władza wykonawcza - Prezydent i Rada Ministrów,
b) władza sądownicza - Sądy i Trybunały,
c) władza ustawodawcza - Sejm i Senat.
2009-11-24T21:41:42+01:00
Polska nie jest monarchią i nie ma władcy. W Polsce władzę sprawuje sejm i senat i prezydent

Chociaż obecnie mógłbym powiedzieć że władcami są Kaczyński + Tusk