Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:15:08+01:00
Na 1 litr przypadło 20dag cukru,czyli na 12 litrów:12×20dag=240dag=2,4kg,,,,240dag cukru :15 litrów=16dag,,,odp,na 1 litr przypadałoby 16dag cukru.
1 1 1
2009-11-24T20:17:27+01:00
Na 1litr przypadałoby 16dag cukru
1 1 1
2009-11-24T20:19:17+01:00
Na 1 litr 20 dag czyli na 12 l tego kompotu przypadło 12*20=240dag=2,4kg
a gdyby było 15l kompotu to na litr przypadło by 240/15=16dag
Odp Przy 15 litrach kompotu na 1 litr przypadło by 16 dag cukru
1 5 1