Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:20:19+01:00
1 kg - 1000g
15l - 15kg =15000g
ms=1000g
mr=1000+15000=16000g

C%=ms/mr * 100%
C%=1000/16000 * 100%
C%=6,25%
1 1 1
2009-11-24T20:42:13+01:00
C%=Msubstancji/Mroztworu*100%
Ms = 1kg
Mr = 15kg(woda) + 1kg(sól)

C%= 100% * 1kg/16kg = 6,25%

Odp.: Stężęnie procentowe tej soli wynosi 6,25%
2009-11-24T22:20:49+01:00
Masa roztworu- 15+1 = 16kg
masa solo- 1 kg

16-100%
1-x x=6,25%
Odp: steżenie tego roztworu wynosi 6,25%
1 5 1