Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T07:40:35+01:00
To mogą być strategie rozrodcze:
-strategia typu K (I typu)- niewiele potomstwa, opieka nad potomstwem. Ludzie cywilizowani. Wydajemy mało potomstwa, ale dbamy o nie i opiekujemy się nim bardzo długo. Niektóre zwierzęta- np. lwy, małpy
-strategia typu R- duża liczba potomstwa, małe szanse przeżycia pojedynczego osobnika. To charakterystyczne dla roślin. Wydają mnóstwo nasion a tylko część z nich wyrasta.
  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T09:31:11+01:00
1.Jednym przykładem na przetrwanie moze byc ewolucja genów, replikatory zapewniają sobie jak największą ilość własnych kopii.2.Strategia wynalezienia szczepionek przeciwko chorobom to strategia człowieka,pomaga zwalczac choroby i niszczenie virusy.
1.Natomiast małe szanse maja pojedyncze organizmy nie majac szans na przetrwanie, rzadkie gatunki zwierzat nie są przystosowane do wciaz rozmieszczania i zagospodarowania terenu ktura niszczy populacje.Drugim przykładem to mała odpornośc na wirusy czy bakterie organizmu.Bakterie co raz szybciej rozwijają sie i rozmnażają,sa coraz bardziej odporne i mogą zakażać wszystko.
2009-11-25T11:08:01+01:00

1. małe szanse maja pojedyncze organizmy nie majac szans na przetrwanie, rzadkie gatunki zwierzat nie są przystosowane do wciaz rozmieszczania i zagospodarowania terenu ktura niszczy populacje.Drugim przykładem to mała odpornośc na wirusy czy bakterie organizmu.Bakterie co raz szybciej rozwijają sie i rozmnażają,sa coraz bardziej odporne i mogą zakażać wszystko.
2. przykładem na duze przetrwanie moze byc ewolucja genów.