Odpowiedzi

2009-11-24T20:21:12+01:00
1.lis-symbol przyjażni,nieufność,mądrość
baoab-symbol rozrastajacego sie zla
2.tak
2009-11-24T20:20:44+01:00
1.
Lis - przyjaciela
Baobab - problemy , zagrożenie

2.
Utwór ten nie jest tylko baśnią dla młodych czytelników , również dla osób starszych , bo opisane jest w niej jak radzić sobie z problemami , z miłością , i jak postępować wobec przyjaciół .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:26:00+01:00
Lis symbolizuje przyjaciela jakiego nie możemy zdobyć od razu lecz takiego na jakiego musimy poczekac aby sie do nas przyzwyczaił
Baobab smbolizuje zagrożenie zniszczenia dlatego były usuwane na plenecie małego księcia
Mały Ksiązę jest to książka dla młodych czytelników ale równiez dla dorosłych z dziecięca wyobraznią.

1 5 1