Odpowiedzi

2009-11-24T20:20:56+01:00
Antygona kierowała się uczuciami,
Antygona reprezentuje racje jednostki,
Antygona była wierna prawom boskim
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:29:57+01:00
1,siostre obowiazuje miłosc do brata i powinnosc pochowania go
2,władza powinna służyc ludziom
3.uczucia jednostki nie moga byc zdeptane przez bezduszny rozkaz
4.tradycja i obrzadek religijny kaza pochowac i opłakiwac zmarłego-prawo boskie było perwsze
4smierc jako kres rodowej hanby
6.wiernosc samej sobie
8.przekonanie ze jednostka ma prawo do sprzeciwu,do obrony własnych racjii,do osobistych uczuc