Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:58:17+01:00
W strefie stoku kontynentalnego żyją: kraby, rozgwiazdy, wężowidła, mięczaki, , liliowce

(np. łosoś, dorsz, śledź, rekin

W strefie głębinowej żyją: gąbki, robaki, mięczaki i szkarłupnie.
12 4 12
  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T00:05:45+01:00
Głebiny skorupiaki,kraby, krewetki ,ryby,raki, gąbki szklane.

stok madreporowe koralowce,kikutnice czy krewetki,ruby,
4 3 4