Odpowiedzi

2009-11-24T20:20:27+01:00
Boże Ojcze! Postawiłeś na mej drodze
mężczyznę, któremu oddałam moje serce
i z którym chcę na zawsze związać mój los.
Czuwaj nad moim Ukochanym. Broń go
od niebezpieczeństw. Spraw, aby w Tobie
osiągnął swoją życiową dojrzałość.
Uczyń go prawym, mądrym i dobrym.
Daj mu mężne serce, żeby się nie obawiał trudności,
lecz przełamywał je w imię Twoje.
Daj mu siłę, aby potrafił władać sobą i domem,
którego będzie głową.
Uformuj w nim postawę ojcowską,
żeby znalazł szczęście w obdarowywaniu swoich najbliższych,
żeby nie szukał siebie,
2009-11-24T20:20:31+01:00
Boże daj zdrowie i szcęscie mojemu przyszłemu mężowi.
A mi wytrwałośc a bym nigdy go nie zawiodła.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:24:54+01:00
Boże mój najmilszy,
proszę Cię o dobrego męża dla mnie w przyszłości. Proszę aby był wzorem męża i przykładem ojca. Proszę, aby był wobec mnie lojalny, szczery i uczciwy. Proszę aby godnie naśladował świętego Józefa i służył Bogu, aby umiał kochać mnie i swoje dzieci bardziej niż siebie samego... Proszę aby opiekował się swoimi teściami i rodziną w razie ich choroby. Proszę o szczęście w naszym małżeństwie i o gonie podejmowane wspólnie decyzję. Aby nasz związek istniał na Twoją chwałę o najmilszy Ojcze mój! Duchu Święty pomóż mi podjąć słuszną decyzję przy wyborze męża! Oświeć mój umysł abym wybrała 'tego jedynego'. Tak mi dopomóż Bóg!
Amen.

sama wymyśliłam ;D
mam nadzieję, że pomogłam ;)) ;*