Odpowiedzi

2009-11-24T20:21:53+01:00
Ślepa miłość
Miłość platoniczna
Miłość francuska
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:24:30+01:00
Gorąca miłość - namiętna, płomienna, żarliwa miłość

ślepa miłość - miłość bezkrytyczna, głucha na cechy ujemne obiektu uczuć

miłość bliźniego - chrześcijańska miłość, szacunek i życzliwość okazywana każdemu człowiekowi
2009-11-24T20:29:00+01:00
-usychać z miłości - cierpieć z powodu rozstania z ukochaną osobą
-ranić czyjąś miłość - lekceważyć czyjeś uczucia, upokarzać kogoś w ten sposób
-wzbudzić w kimś miłość-obudzić w kimś uczucie