Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:55:14+01:00
Współczynnik przyrostu naturalnego w tym zadaniu policzymy odejmując od współczynnika urodzeń współczynnik zgonów:
Współczynnik przyrostu naturalnego we Włoszech wynosi:
8.7‰ - 10.4‰ = -1.7‰ (przyrost naturalny ujemny)
4 4 4
2009-11-24T21:08:56+01:00
2009-11-24T23:16:56+01:00
Liczba narodzin - liczba zgonów czyli:
8.3prom.-10.4prom.=-2.1 prom przyrost naturalny jest ujemny!
2 3 2