Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T08:27:00+01:00
Tażga.. chyba tajga :>
Tajga, lasy borealne – borealne lasy szpilkowe występujące w północnej części Ameryki Północnej (Alaska i Kanada), Europy (Półwysep Skandynawski, Karelia, północno-wschodnia część Niziny Wschodnioeuropejskiej) oraz Azji (Syberia, Sachalin, Kamczatka, Hokkaido) w obrębie klimatu umiarkowanego chłodnego na półkuli północnej.
2 3 2
2009-11-25T08:55:40+01:00
Tajga-lasy borealne – borealne lasy szpilkowe występujące w północnej części Ameryki Północnej (Alaska i Kanady).
Europa (Półwysep Skandynawski, Karelia, północno-wschodnia część Niziny Wschodnioeuropejskiej) oraz Azji (Syberia, Sachalin, Kamczatka, Hokkaido) w obrębie klimatu umiarkowanego chłodnego na półkuli północnej.
1 5 1