Odpowiedzi

2009-11-24T20:37:29+01:00
200m-20s
10m-1s
600m-1minutę
3600m-1h
5400m-1.5h

odp.przebędzie w ciągu 1.5 h 5400m

b)1km=1000m
200m=0.2km

0.2km-20s
7.2km-12min

odp.12minut
2009-11-24T20:39:20+01:00
A) 200m*5400s/20s= 54000m
b) 20s*7,2km/0,2m=730s

;**
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T21:03:36+01:00
Dane:
200m=20s
Pomocne obliczenia:
10m=1s
1km=1000m

a) 1,5 h= 90 m=5400 s
5400 s * 10m = 54000 metry = 54 km

b)7,2*1000=7200 metry
7200/10=720=720sekund =12minut