Ogłoszenie po angielsku!! Na jutro, pilne!!

Chcesz wynająć mieszkanie. Obejrzałeś dwupokojowe i szukasz kogoś, kto chciałby je z Tobą wynająć.

- zaproponuj wspólne wynajęcie mieszkania
- poinformuj jakie to jest mieszkanie i gdzie jest położone
-podaj przynajmniej 2 warunku, jakie powinna spełniać osoba zainteresowana
-podaj informację jak i do kiedy ma się z tobą skontaktować .

3

Odpowiedzi

2009-11-24T20:37:28+01:00
I'm looking for a person who would be willing to live in a flat two-room with a young, laid person. The apartment is big, has two rooms. The person concerned can not smoke and should be helpful. Interested parties are invited to contact: [email protected]
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:54:37+01:00
Szukam współlokatora do dwupokojowego mieszkania ! Nie zbyt duże, ale na pewno zadowalające i wszechstronne. Warszawa ulica Mickiewicza 34 . Przytulne mieszkanie w którym na pewno poczujesz się jak w swoim własnym + miły lokator (ja - jestem przyjazna i otwarta na nowe znajomości). Czynsz płacimy na pół. Kontakt : telefon - 736985764 lub e-mail - [email protected] . Oferta ważna do końca roku 2011.
----------------------------
I am searching for the room-mate into the two-room flat! Not a market big, but certainly satisfying and versatile. Warsaw street of Mickiewicz 34. Cosy flat in which you will certainly feel as in one's own + nice resident (I - I am friendly and opened to new acquaintances). We are paying the rent in half. Contact: phone - 736985764 or e-mail - [email protected] The offer valid until the end of 2011.
1 5 1
2009-11-24T21:29:18+01:00
Poszukuje zainteresowanej osoby, chce wynająć mieszkanie dwupokojowe. Proponuje wspólne wynajęcie mieszkania. Mieszkanie jes po remoncie, jest umeblowane. Położone jest w centrum Londynu. Osoba powinna być schludna, powinna szanować mieszkanie. Zainteresowane osoby proszę o kontakt pod numerem telefonu 555333444.

He is seeking the interested person, he wants to rent a two-roomed flat. Shared renting the flat proposes. Flat jes after the repair, is furnished. It is located in the centre of London. The person should be neat, she should take care of the flat. I ask interested persons for the light switch under telephone number 555333444.
1 5 1