Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:37:01+01:00
Współczynnik przyrostu naturalnego obliczamy wg wzoru: liczba urodzin minus liczba zgonów dzielona przez liczbę mieszkańców miejsca, dla którego robimy obliczenia i mnożymy przez 1000‰ uzyskując wynik w promilach.

(433 - 386)/38 588 = 0,0012 * 1000% = 1,2
3 2 3
2009-11-24T20:45:25+01:00
Wzór na współczynnik przyrostu naturalnego to: urodzenia-zgony dzielone prze liczbę ludności razy 1000‰ . A więc;
(433,1tys.-386,1tys.):38588tys.x1000‰ =47tys:38588tys.x1000‰ =0,0012x1000‰ =1,2‰