Odpowiedzi

2009-11-24T20:41:06+01:00
23.12.2009 w naszej szkole odbyły sie zawody piłki ręcznej chłopców.
Były to dróżyny z szkół.........Rywalicacja była ogromna.Kibice szaleli.
Walka była zażarta.Chłopaki grali do ostatniego punktu,do ostatniej sekundy.
Zwyciesko wyszła szkoła....na drugim nasza szkoła a na 3 ......
Reszta dostałą tylko gratulacje.Nastepnym etapem bedą zawody powiatowe w ...


Patrycja.kl.IIB.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:46:26+01:00
Znajdujemy sie własnie na szkolnych zawodach sportowych.
Jest bardzo wielu uczestników którzy biorą udział w różnych konkurencjach.Trybuny sa pełne i z niecierpliwością wszyscy czekaja na rozpoczęcie.Uczestnicy walczą o cenne nagrody i uznanie kolegów.Zaczyna się pierwsza konkurencja która jest bieg na 1000metrów...W tej konkurencji bierze udział aż 20 zawodników..Ja i cała moja szkoła oczywiscie kibicujem,y naszym znajomym/kolega ze szkoły.Na drógim torze juz jest prowadzony skok w dal. Inne konkurencje w których bedzie można zobaczyc naszych sportowców to:
-Rzut piłeczką palantowa
-bieg na 60/100/600m
-pchnięcie kulą
-Rzut oszczepem.
Widownia dopinguje swoich faworytów.Zmagania naszych sportowców są naprawde na wysokim poziomie.Nasza szkoła zdobyła 2 pierwsze miejsca,4drógie oraz 1 trzecie
Bardzo mi miło że mogłam relacjonować te zawody i zapraszam ponownie....Pozdrawaim:))
4 2 4