Odpowiedzi

2009-11-24T20:38:02+01:00
Moja ulubiona modlitwa to "Ojcze nasz".
Wybrałam ją, ponieważ była pierwszą, którą się nauczyłam.
Innym powodem jest także to,że sam Pan Jezus nauczył jej swoich uczniów.
2009-11-24T20:37:53+01:00
Moja ulubiona modlitwa to ''Ojczę Nasz'', pozniewaz lubie rozmawiaz z Bogiem.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:39:11+01:00
Moją najulubieńszą modlitwą jest Zdrowaś Maryjo, ponieważ to ona powoduje, że naprawdę modlę się do Maryji i Boga. Jest to modlitwa, w korej prosimy, aby Maryja modliła się za nas zawsze. Ludzię są istotami grzesznymi, dlatego też prosimy ją o to, aby modliła się za nasze grzechy.