Mam napisac speach po angielsku. Zrobilam po polsku jednak nie radze sobie z przetlumaczeniem :( Prosze o pomoc

Będę mowic o internecie ( i'm going to talk about the internet ).
Po pierwsze ( firstly ) chciałabym powiedzieć, że internetu używam codziennie.
Pomaga mi on w nauce, oraz pozwala się wyluzować.
Mam tu na myśli ( i mean ) rozne gry, czy poprostu rozmowy z przyjaciolmi.
Jednak mimo tego, że internet mam na codzien, nie zapominam o niebezpieczeństwach
ogolnymi wadami i zagrozeniami sa wirusy, ktore moga uszkodzic caly komputer. kolejnym niebezpieczenstwem sa pedofile, podawający się za kogoś innego. Dlatego też pisząc z kimś powinniśmy mieć ograniczone zaufanie. Bardzo denerwującą rzeczą są spamy i reklamy, ktore wyskakuja przy wlaczeniu strony. Nie jest to może niebezpieczne ale bardzo irytujące.
jak wszystko, internet ma rownież zalety. e mail, z ktorego kożystają miliony ludzi, pomaga nam w szybkiej korespondencji. Jest bardzo latwy w obsludze i nie wymaga chodzenia po pocztach :). wyszukiwarki pomagaja w szybkim znajdowaniu informacji i rzeczy dotyczących zarowno nauki jak i rozrywki.

Coz, mozna wymieniac jeszcze wiele cech internetu jednak nalezy pamietac ze nic nie zastąpi nam rozmowy ( face to face conversation ) z przyjacielem.

3

Odpowiedzi

2009-11-24T20:41:31+01:00
I will talk about internet Firstly I would like to say that I'm using the internet every day. It helps me in school, and allow to chill. I am thinking of different games, or just talk with friends.



MASZ TU PO ANG.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:47:04+01:00
Będę mówić o internecie.
- I will be talking about the Internet.

Po pierwsze chciałabym powiedzieć, że internetu używam codziennie.
- For first I would like to say I use the Internet every day.

Pomaga mi on w nauce, oraz pozwala się wyluzować.
- He is helping me with school, as well as they let relax.

Mam tu na myśli rożne gry, czy po prostu rozmowy z przyjaciółmi.
- I mean corner games here, whether simply conversations with friends.

Jednak mimo tego, że internet mam na co dzień, nie zapominam o niebezpieczeństwach ogolnymi wadami i zagrozeniami sa wirusy, ktore moga uszkodzic caly komputer.
- However although I usually have the Internet, I don't forget about dangers viruses which can damage the entire computer are general defects and threats.

Kolejnym niebezpieczenstwem sa pedofile, podawający się za kogoś innego.
- Paedophiles, passing themselves off as somebody else are next danger.

Dlatego też pisząc z kimś powinniśmy mieć ograniczone zaufanie.
- Therefore writing with somebody we should have the limited confidence.

Bardzo denerwującą rzeczą są spamy i reklamy, ktore wyskakuja przy wlaczeniu strony.
- Very much spams and advertisements which are jumping out at involving the side are an irritating thing.

Nie jest to może niebezpieczne ale bardzo irytujące.
- It isn't perhaps dangerous but very much irritating.

Jak wszystko, internet ma rownież zalety.
- As everything, the Internet also has virtues.

E mail, z ktorego kożystają miliony ludzi, pomaga nam w szybkiej korespondencji.
- The mail which million people are using, is helping us E in the fast correspondence.

Jest bardzo latwy w obsludze i nie wymaga chodzenia po pocztach :).
- He is very user-friendly and he/she doesn't require walking on post offices:).

Wyszukiwarki pomagaja w szybkim znajdowaniu informacji i rzeczy dotyczących zarowno nauki jak i rozrywki.
- Search engines are helping in fast finding the information and things concerning both the learning and entertainment.

Coz, mozna wymieniac jeszcze wiele cech internetu jednak nalezy pamietac ze nic nie zastąpi nam rozmowy z przyjacielem.
-Oh well, it is possible still however to mention a lot of stamps of the Internet one should remember around nothing will replace the conversation with the friend for us.
2009-11-24T21:14:11+01:00
I will be talking about the Internet for first I would like to say I use the Internet every day. He is helping me with school, as well as they let relax. I mean different games here, whether simply conversations with friends. However although I usually have the Internet, I don't forget about dangers viruses which can damage the entire computer are general defects and threats. paedophiles which are introducing themselves for somebody else are next danger. Therefore writing with somebody we should have the limited confidence. Very much spams and advertisements which are jumping out at involving the side are an irritating thing. It isn't perhaps dangerous but very much irritating. Oh well, it is possible still however to mention a lot of stamps of the Internet one should remember that nothing will replace the conversation with the friend for us.