Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:45:38+01:00
1. Przyjaźń w życiu człowieka jest bardzo ważna. Na przyjacielu można zawsze polegać i liczyć na pomoc.
2. Bliska osoba zawsze Cię wysłucha, możesz jej się wyżalić ze swoich udręk i smutków. Pocieszy Cię i doradzi.
4. Z przyjaciółmi spędzisz najlepsze chwile w swoim życiu. Od smutnych i poważnych rozmów po zabawę i śmiech od ucha do ucha !

Musimy pamiętać, że nie możemy wymagać od przyjaciela więcej niż on sam ma nam do zaoferowania. I że bliska osoba oczekuje tego samego od Ciebie.

Krótko, zwięźle i na temat.
Mam nadzieję, że dobrze i ze pomoglam :):)
2009-11-24T20:49:23+01:00
1. Wspieranie w trudnych chwilach
2. Pomaganie sobie nawzajem
3. Szczerość
4. Opowiadanie o swoich problemach