Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:41:11+01:00
Człowiek ;
- może w nim odpocząć i zrelaksować się
- może popodziwiać piękno lasu
- może podziwiać piękne zwierzęta

Przyroda ;
- gromadzenie się zwiarząt
- naturalna ściółka zrobiona z igieł
- bardzo ładne krajobrazy

myśle że to tak ma być ;)
las jest cudowny , wiem cos o tym (:
pełne wyciszenie relaks natura , to jest to ! ^^
11 3 11
2009-11-24T20:43:10+01:00
Znaczenie lasu dla przyrody:

1.Źródło życia
2. Miejsce zamieszkania niektórych zwierząt.
3. Miejsce, gdzie niektóre zwierzęta znajdują pożywienie.

Znaczenie lasu dla człowieka:

1. Miejsce spędzania wolnego czasu
2. Bez lasu nie ma życia
3. Lasy są potrzebne do wyglądu świata-przyrody.
10 2 10
2009-11-24T20:43:58+01:00
- dom wielu gatunków zwierząt
- duża produkcja tlenu poprzez fotosyntezę roślin
- drewno oraz papier pozyskiwane z drzew
- grzyby i rośliny jadalne .
- spokojne miejsce wypoczynku
- 50 razy czystrze powietrze niż w mieście
- zioła lecznicze
- naturalne warunki życia dla zwierząt dzikich
11 4 11