Odpowiedzi

2009-11-24T20:41:38+01:00
Chciałabym się zaprzyjaźnić z Pestką ,ponieważ była śmiałą dziewczynką oraz niczego się nie bała. Była przywódczynią całej drużyny. Była by dla mnie odpowiednią przyjaciółką.
2 4 2
2009-11-24T20:41:44+01:00
Chciałbym zaprzyjaźnić się z Zenkiem, ponieważ on jest odważny i zawsze wytrwać do końca. Również potrafi troszczyć się o zwierzęta.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:42:28+01:00
Najbardziej chciałabym zaprzyjaźnić się z Ulą. Była to bardzo nieśmiała i spokojna dziewczynka. Ja jestem szalona i otwarta na świat i ludzi. Idealnie byśmy się uzupełniały. Ona czasem utrzymywała mnie w ryzach, ja pomogłabym się jej otworzyć.
1 5 1