Odpowiedzi

2009-11-24T20:48:54+01:00
P=W/t→t=W/P
W=Q

Q=m*c*ΔT
ΔT=80 K
c=1000
m=2 kg
Q=2*80*1000=1 600 000J+400000(straty)=2 000 000 J

t=2000000/800=2500s
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T21:03:37+01:00
IloSC ciepła potrzebna do ogrzania wody
Q=cw*m*(Tk-Tp)=4200J/(kg*stopień)*2kg*(100-20)=672000J=672000Ws
672000 - 75%
x - 100%
x=672000*100/75=896000Ws - taką ilość ciepła musi wytworzyć grzałka
W=P*t
t=W/P=896000/800=1120s=18min40s
2 5 2