Odpowiedzi

2009-11-24T20:42:10+01:00
Przestrzegając dekalogu stajemy się lepszymi ludźmi i gwarantujemy sobie miejsce w niebie, czyli życie wieczne.
2009-11-24T20:43:30+01:00
Mamy większą szansę na zbawienie ;]
pomagamy w ten sposób innym ludziom nie czyniąc im źle,
stajemy się lepsi i oddalamy się od piekła,
poprzez takie zachowanie możemy pomóc duszom w czyścu.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:44:34+01:00
Przestrzeganie dekalogu niesie nam duzo kozysci, mamy poczucie ze robimy dobrze, nie musismy sie spowiadac tak czesto, popelniamy mniej grzechow i mam poczucie ze naprawde staramy sie postepowac wedlug danego planu. mysle ze ułatwia nam to takze zycie... bo tak mamy nad czym myslec, gdyby ne bylo dekalogu na pewno wiele ludzi w ogole nie zastanawialo by sie nad skutami swoich czynow.. a tak... gdy robimy cos mam jakas mysl w podswiadomos "hey czy aby na ewno to jest dobre? czy nie grzesze?" Uwazam ze dekalog po prostu utrzymuje ludzi w dyscyplinie tak na codzien.