Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:49:52+01:00
Znajdź wartość siły o masie 2kg jeżeli w ciągu 10 s od chwili rozpoczęcia ruchu przebyło ono drogę 100m
m=2 kg
t=10s
s=100m

F=?

s=v*t
v=s/t
v=100/10=10 m/s

v=a*t
a=v/t
a=10/10 =1 m/s²

F=m*a
F=2 *1=2N
[F]= kg* m/s²=N
2009-11-24T20:50:36+01:00
F(siła)= m(masa) * a (przyspieszenie)
F=m*a a=V/t V=s/t
Dane:
m - 2kg s - 100m t - 10s

V=100m/10s = 10m/s
a= 10m/s:10s = 1m/s²

F= 2kg*1m/s² = 2N

Odp.: Siła równa jest wartości 2 Niutonów.
2009-11-25T02:44:27+01:00
Znajdź wartość siły o masie 2kg jeżeli w ciągu 10 s od chwili rozpoczęcia ruchu przebyło ono drogę 100m
s=100m
t=10s
m=2kg
F=?
F=ma
v=s/t
v=100m/10s
v=10 m/s

a=v/t
a=10 m/s /10s
a=1 m/s²

F=ma
F=2kg*1 m/s²
F=2 N