Odpowiedzi

2009-11-24T20:51:49+01:00
Bo Szwajcaria nie należy do Unii Europejskiej
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:51:53+01:00
Kontrola paszportowa czeka mnie przy wyjeźNdzie Niemeic do szwajcarii, ponieważ Szwajcaria nie ejst członkiem Unii Europejkiej, a po drugie nie należy do strefy Shegnen. Tylko w wypadku, jeśli panstwo nalezy do strefy Shengen i jest członkiem Unii Europejskiej, nie czeka nas koontrola paszportowa.
8 4 8
2009-11-24T20:54:05+01:00
Ponieważ Szwajcaria jest państwem neutralnym i nie należy do UE i dlatego obowiązuje kontrola paszportowa. To samo obowiązuje jak wjeżdżasz od strony Włoch, Francji czy Austrii
2 3 2