Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:55:48+01:00
3x-5y=10 /*3
-8x + 3y=-37 /*5

9x-15y=30
-40x+15y=-185

-31x=-155
x=5

3*5-5y=10
-5y=-5
y=1

1 4 1
2009-11-24T20:59:20+01:00
3x-5y=10 /*3
-8x+3y=-37 /*5

9x-15y=30
-40x+15y=-185
---------------------
-31x+0y=-155
-31x=-155 /*(-1)
31x=155 /:31
x=5

3x-5y=10
3*5+5y=10
5y=10-15
5y=-5 /:5
y=-1
1 4 1
2009-11-24T21:00:33+01:00
{3x-5y=10
-8x + 3y=-37
9x-15y=30
-40x+15y= -185

-31x=-155
x= 5

15-5y=10
-5y=-5
y=1



x= 5
y= 1
1 4 1