A) 5/8:10=
3/4:3=
1 1/3:6=
2 1/5:22=
b)2:2/5
6:9/10
3:1/2
10:3 1/3
e)1 1/2:1 1/5=
1 2/3:1 1/9
2 3/4:2 1/5
3 1/8:3 3/4=
Wiem ze przykłady łatwe ale chcialam sobie sprawdzic bo mnie na lekcji jie bylo i az tak dobrze nie kojarze:(

3

Odpowiedzi

2009-11-24T21:00:27+01:00
Te zadanie z ktorej klasy bo ja z 1 i ich nie ogarniam ;{
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-24T21:03:56+01:00
A) 5/8:10=1/16
3/4:3= 1/4
1 1/3:6= 11/18
2 1/5:22= 21/110
b)2:2/5 =5
6:9/10=6 całych(i 2/3)
3:1/2=6
10:3 1/3=30/31
e)1 1/2:1 1/5=2całe(i 1/2)
1 2/3:1 1/9=3całe(i 3/13)
2 3/4:2 1/5=1 cała(i 31/84)
3 1/8:3 3/4=5 całych (i 1/6)
2009-11-24T21:06:11+01:00
A) 1/16
1/4
2/9
1/10
b) 5
6 2/3
6
3
e)1 1/4
1 1/2
1 1/4
5/6
1 5 1