Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T21:47:07+01:00
Prądy morskie mają duży wpływ na klimat w niektórych regionach.
np
- wywołuje stałe przemieszczanie się powietrza w określonych kierunkach ,Ruch odbywa się przy powierzchni Ziemi, dlatego odczuwany jest jako wiatr a krążenie powietrza powoduje ogólną cyrkulację powietrza wokół Ziemi.
- Ciepłe prądy prowadzą do podwyższenia temperatury i wilgotności powietrza, a zimne do obniżenia.
- powstawanie pustyń
- intensywne parowanie zwiększające wilgotność powietrza
- suchość klimatu
- duża stałość pogody w niektórych regionach
  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T00:55:16+01:00
Dwutlenku węgla na temperature na ziemi czym ,ma duzy wpływ,pozwala nam na egzystencje na ziemi.Prądy mieszajac cieple i zimne powietrze przyczyniają się do zmniejszenia różnic temperatury,zwiększającego wilgotność powietrza. Prądem morskim w stosunku do otaczających wód oceanu wyróżnia się prądy ciepłe i prądy chłodne .
1 5 1