Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-24T21:08:13+01:00
Jedzenie to Koncentraty w tubkach, owoce, warzywa.
Ubrania są normalne takie jak na ziemi.
Miejsca z których startują statki kosmiczne to najczęściej przylądek Canaveral.

Bardzo proszę. Odpowiedzi na podstawie oglądanych przezemnie filmów o kosmonautach. Można to także zaobsterwoać na stacji NASA TV jest tam kamera na żywo w statku kosmicznym i wszystko widać.
2 5 2
2009-11-24T21:08:55+01:00
1. Kosmonauci poza Ziemią żywią się specjelnie przygotowanym jedzeniem, w jak najprostrzej postaci, np,: w pastylkach. Jedzą i piją ze specjelnych urządzeń, które są przystosowane do spożywania w kosmosie.
2. Kosmonauci- jak wiadomo- ubrani są w specjalne kostiumy, chroniące ich przed zbyt ujemną lub dodatnią tempetaturą w Kosmosie. Aby umożliwic im funkcjonowanie w przestrzeni kosmicznej, wyposażeni są w specjalne przyrządy.
3. Statki kosmiczne startują ze stacji kosmicznych np.: Na Florydzie. dzięki temu podczas startu są pod stałym nadzorem ludzi, odpowiadających za odpowiednie funkcjonowanie statku.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-24T21:10:40+01:00
1.jedzą normalnie tak, jak w domu, tylko że więcej rzeczy z solami mineralnymi, tłuszczami i witaminami
2.białe kombinezony do których dołączone są butle z tlenem
3.Na Florydzie
1 5 1