Mógłby mi ktoś przetłumaczyć to na angielski. tylko proszę, na takim postawowym, banalnym poziomie, jak najprosciej się da ponieważ jestem początkująca jeżeli chodzi o naukę języka. tak prosto proszę, bez używania zbędnych czasów, bo umiem tylko continous i simple. chcem żeby to była praca na 5, na poziomie podsawowym. Nie musibyć dosłownie, ale żeby tak za bardzo nic nie zmieniać

Miasto nazywa się Deveto. Jest położone na planecie X. Prezydentem miasta jest Doyglas Loryto. Deveto jest dużym i głośnym miastem. Jest tu poczta podwodna. Są tu sklepy na drzewach i kawiarenka internetowa pod ziemią. W Deveto mieszka 1000000 ludzi. Mieszkańcy Deveto są mili i zabawni. Mieszkąją w dużych domach na drzewach. W Deveto jest restauracja ale nie ma pubu. Restauracja jest pomiędzy parkiem a super marketem. Każdy chciałby zamieszkać w Deveto.

Proszę jak najprościej z użyciem there is, there are i możliwie bez błedów. z góry dziękuje najmocniej!
i proszę nie wklejać do translatora bo tak tez umiem

2

Odpowiedzi

2009-11-24T21:05:44+01:00
The city is called Deveto. It is located on planet X is the president of the city Doyglas Loryto. Deveto is a large and noisy city. There's underwater post office. There are shops in the trees and the underground cafe. 1000000 In Deveto lives of people. Deveto residents are nice and funny. They live in large homes in the trees. In Deveto a restaurant but there is a pub. The restaurant is between the park and the super market. Everybody wants to live in Deveto




Niewiem czy tak ale chyba;p
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T21:12:47+01:00
The name of the city is Devoto. It is on the planet X. The president od the city is Doyglas Loryto. The Devoto is a hudge and noisy city. There is a underwater post office here. There are shops in the tress and the Internet caffee under the ground. In Devoto live 1000 thousands people. The residents are polite and funny and they live in the houses in the trees. There is a restaurant in Devoto but there is no pub. The restaurant is beetween the park and a supermarket. Everybody would like to live here.