Czy jest św Aleksandra? Jeśli tak prosze jak najwięcej informacji o niej. A jeśli jej nie ma to potrzebuje wiarygodnego Świętego Aleksandra. Chciałabym takiego, który był męczennikiem. Zadnego kopiowania, najlepiej jak najwiecej cech charakteru!

Dzienkuję, najlepszą odpowiedz ocenie!

2

Odpowiedzi

2009-11-24T21:14:23+01:00
Oczywiście, że jest :).
Święta Aleksandra- męczennica.
1. Pochodziła z Ankary.
2. Została utopiona w bagnach w okolicach swojego miasta przez zarządce. Została skazana na tą śmierć z innymi 6 kobietami. Skazano ją gdy odmówiła udziału w procesji z posążkami Artemidy i Ateny i zaczęła odmawiać modlitwę do Jezusa Chrystusa.

cechy charakteru: lojalna, wierna, oddana, solidarna, rzetelna, odpowiedzialna.

Tyle wiem.
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T21:24:47+01:00
Święta Aleksandra z Ancyry -obecnie Ankary , męczennica - jak podaje legenda, miała odmówić udziału w procesji z posążkami Artemidy i Ateny. Za wyznanie wiary w Chrystusa została skazana na śmierć. Utopiono ją wraz z sześcioma innymi dziewczętami w bagnach w pobliżu rodzinnego miasta ok. 300 r. Jej święto przypada 18 maja.
10 4 10