Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T21:12:55+01:00
Morze

-producent pierwotny np: trawa morka Zostera
-konsument I rzędu np: drobne skorupiaki, małe ślimaki
-konsument II rzędu np: duże, drapieżne ślimaki i skorupiaki, małe ryby, rozgwiazdy i wężowidła
-konsument III rzędu np: duże głowonogi, flądra, plamiak łupacz, zębacz smugowy
-konsument IV rzędu np: molwa, dorsz, żabnica, płaszczki, foki, pingwiny
-konsument V rzędu np: kosogon(lis morski), rekin młot, mobula, orka
-destruenci(bakterie, grzyby)
Tutaj se poprzekładaj i będzie 5 łańcuchów z morza
Stawu nie mam sorry


2009-11-24T21:31:32+01:00
Łańcuch pokarmowy (morze)

-producent pierwotny np: trawa morka Zostera
-konsument I rzędu np: drobne skorupiaki, małe ślimaki
-konsument II rzędu np: duże, drapieżne ślimaki i skorupiaki, małe ryby, rozgwiazdy i wężowidła
-konsument III rzędu np: duże głowonogi, flądra, plamiak łupacz, zębacz smugowy
-konsument IV rzędu np: molwa, dorsz, żabnica, płaszczki, foki, pingwiny
-konsument V rzędu np: człowiek, kosogon(lis morski), rekin młot, mobula, orka
-destruenci(bakterie, grzyby)



nie wiem, próbuj coś z tego ;) nie wiem czy dobzre, ale próbuję pomóc
1 1 1