Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T21:30:40+01:00
{2x-1/3 + 3y-2/5 = 8
{3x-1/5 - 3y + 1/7 = 0

2x+3y=8+1/2+2/5
3x-3y=1/5-1/7

2x+3y=8+1/2+2/5
3x-3y=1/5-1/7

2x+3y=8+0,5+0,4
3x-3y=0,2-0,14

2x+3y=8,9
3x-3y=0,06
-----------
5x=8,96
x=1,792

2*1,792+3y=8,9
3y=8,9-3,584
3y=5,316
y=1,772
1 4 1
2009-11-24T21:55:31+01:00
{2x-1/3 + 3y-2/5 = 8
{3x-1/5 - 3y + 1/7 = 0
2x+3y=8+1/2+2/5
3x-3y=1/5-1/7
2x+3y=8+1/2+2/5
3x-3y=1/5-1/7
2x+3y=8+0,5+0,4
3x-3y=0,2-0,14
2x+3y=8,9
3x-3y=0,06
5x=8,96 x=1,792
2*1,792+3y=8,9
3y=8,9-3,584
3y=5,316
y=1,77
1 5 1