Odpowiedzi

2009-11-24T21:10:34+01:00
Zwykle we właściwościach systemu operacyjnego. W przypadku Windows- PPM na mój komputer, właściwości.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T21:10:47+01:00
Wejdź w Mój Komputer, a następnie a lewej strony okna będzie napis "Wyświetl informacje o systemie". Kliknij go i wszystko czarne na białym.
8 4 8
2009-11-25T00:39:27+01:00
Wejdź w mój komputer ----->właściwości i wszystko pisze :P
1 5 1