Odpowiedzi

2009-11-24T21:18:02+01:00
Jedną z parą przyjaciół są : Pestka Ubyszówna i Ula Zalewska. Ula była wrażliwa, niepewna, skłonna do refleksji. Ciężko pracowała, aby móc spłacić dług Zenka. Pestka chociaż była przyjaciółką Ulki bardzo się od niej różniła. Była zgrabna, ładna, pewna siebie, otwarta. Dobrze dogadywały się. Lubiły ze sobą przebywać. Potrafiły znaleźć wspólny język. Pestka nie mogła dogadać się z matką, a Ula nie potrafiła porozumieć się z ojcem. Dziewczynki pomagały sobie nawzajem. Umiały się pocieszać.
1 4 1
2009-11-24T21:23:54+01:00
W powieści t.:Ten Obcy zafascynowała mnie przyjażń Ulki z Zenkiem.Gdy przy nich nie było reszty "załogi" rozmawiali swobodnie.Przy pestce,Marianowi i Julkowi Zenek nie rozmawiał i nie zwracał uwagi na Ulę.Tak naprawdę łączyła ich młodzieńcza miłość.Ula w swym środku bardzo przeżywała te przyjażń,dla Zenka też nie była ona obojętna.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T21:27:44+01:00
Pestka i Ula
Przyjaźń Pestki i Uli nie była doskonała. Pestka, w przeciwieństwie od swojej koleżanki była osobą żywą, odważną, ciekawą świata. Mało obchodziły ją losy Uli, myślała głównie o sobie. Mimo przyjaźni chciała być lepsza od córki doktora, czasem była zazdrosna.
Ula cechowała się bojaźliwością. Bardzo ufała Pestce, chciała wyznać jej swoje problemy, lecz nie miała na to odwagi. Darzyła ją szczerym uczuciem, traktowała niemal jak wzór.
Podsumując Ula była dobrą przyjaciółką, godną do poświęceń, a Pestkę obchodziła głównie zabawa i bycie w centrum uwagi.
1 5 1