Odpowiedzi

2009-11-24T21:18:00+01:00
Np.lampka nocna
ma noge czasami podstawke,bądz klipsa,jest formą stała,potrafi błyszczeć,daje ciepło,mozna ja stroic,oprawiac,moze słuzyc wile lat.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T21:23:08+01:00
Nie wiem czy dobrze to zrozumiałam, ale postaram się pomóc.

Dla każdego człowieka dziełem sztuki nie koniecznie musi być np. znana wszem i wobec Mona Lisa czy wielki obraz Bitwy pod Grunwaldem. Wszyscy mogą inaczej odbierać sztukę i ją interpretować.
Na przykład. Według mnie dziełem sztuki może być zwykła laurka, którą kiedyś zrobiłam dla rodziców, a po latach odnalazłam. Dziwne kółka, linie, trójkąty, krzywe uśmiechy, oczy i nosy przedstawiały moją rodzinę. Choć narysowane było to karykaturalnie i groteskowo, widać było, że mało dziecko potrafi przelać na papier z jedną zieloną kredką w ręku całe swoje małe serce. Dzięki takiemu prezentowi sprawiłam komuś radość, a teraz sprawiam ją sobie gdy myślę, że jak byłam młodsza rozumiałam co to rodzina i miłość. Taka laurka może wywołać reakcje śmiania, jak i łez- czego najwyższej jakości dzieło najwybitniejszego twórcy czasem nie potrafi.

Mam nadzieje, ze dobrze ;)
1 5 1