Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T21:16:49+01:00
1.Zbiórka pod szkołą
2.Jazda autokarem
3.Zwiedzanie Kościoła Mariackiego
4.Wyjazd pod Kulumne Zygmunta
5.Zwiedzanie kolumny Zygmunta
6.Zaplanowane dalszego ciągu wycieczki
7.Powrót pod Wawel
8.Zwiedzanie Wawelu i rejs statkiem po Wiśle
9.Powrót pod szkołę i rozejście się uczniów do domów

Kraków to też miasto Europejskie ;d;p
2009-11-24T21:18:46+01:00
Wyjazd do Rzymu:
(bede psiac bez zmiekczen i zakladam ze startujemy z Warszawy)

1:Wyjazd na lotnisko Okęcie Warszawa-Rzym 5:30
2.Lot samolotem do Rzymu 7:30
3.Przejazd do Hotelu Grand 8:00
4.Ciepły posiłek oraz omówienie planu wycieczki 9:00
5.Zwiedzanie miasta miedzy innymi:Koloseum , Rzymskie Akwedukty, Łuk Triumfalny ,Panteon , Bazylika ś.Piotra , Fontanna di Trevi 17:00
6.Kolacja i odjazd na lotnisko w Rzymie:18:00
7.Powrót do Warszawy 21:00
2009-11-24T21:20:31+01:00
To będzie zwiedzanie Londynu. 1)Wyjazd z Okęcia 6:00. 2)Przyjazd do stolicy WB. 7:00 3)Wycieczka do Backingham Palace 9:00. 4)Zwiedzanie głównych sal parlamentu 9:30. 5) Powrót do centrum miasta i zwiedzanie Big Bena 12:00. 6) Jako atrakcja oglądanie miasta z wysokości-podróż w kapsule London Eye 13:00.7)Powrót na lotnisko w WB 14:00.8)Lot samolotem.9) Powrót na Okęcie 15:00.