Dwa proste zadania. Ale własnymi zdaniami odpowiedz!! Ja sprawdze czy nie z neta i wtedy zgłosze jako spam!

1. W jaki sposób najskuteczniej zabezpieczyć się przed wirusem AH1N1?
2. Czy zaszczepię się przeciw wirusowi AH1N1. Odpowiedź uzasadnij. Moja odpowiedź to "Tak" (Trzeba iść po myśli nauczycielki). NAPISZ UZASADNIENIE TYLKO.

Będę bardzo wdzięczny za zrobienie zadań.

3

Odpowiedzi

2009-11-24T21:20:26+01:00
1) Moim zdaniem, na przykladzie angielskim, nalezy pojsc na Swine Grip Party. W Anglii bylo cos mniej wiecej pod taka nazwa organizowane, nieoficjalne, takie prywatki. Tyle, ze zaprasza sie na nie osoby z A/H1N1, po czym wiesz, ze tą grypę masz, lecisz do szpitala od razu po imprezie, wylecza Cie bez problemu, a grypa drugi raz nie atakuje
2) Tak, gdyż dbam o swoje zdrowie. Zaszczepię się w państwie, ktore udostepnilo juz szczepionki - nie Polska.


PS: Maseczki nic, a nic nie dają.
2009-11-24T21:25:54+01:00
1. W jaki sposób najskuteczniej zabezpieczyć się przed wirusem AH1N1?
Skutecznym sposobem może być stosowanie maseczek ochronnych.
Można także próbować się szczepić.
A przede wszystkim ubierać się ciepło. Nie wychodzić w krótkim na dwór itp.

2. Czy zaszczepię się przeciw wirusowi AH1N1. Odpowiedź uzasadnij.
(szczerze to nie polecam się szczepić)
Nie nie zaszczepię się przeciwko tej grypie ponieważ uważam że to nic nie pomoże. Niema idealnie skutecznej szczepionki na grypę typu AH1N1. Można by spróbować zaszczepić się na grypę sezonową ale też niema 100% szans że się uda. Może okazać się że szczepionka okaże się nieskuteczna a wręcz zaszkodzi. Potwierdzono wiele przypadków po których ludzie którzy się zaszczepili zachorowali. Poza tym uważam że grypa ta nie jest aż tak groźna. Przecież co roku powstaje ok 100 odmian grypy. Wystarczy tylko porównać dane statystyczne i można się przekonać że na zwykłą grypę sezonową choruje i umarło dużo więcej osób niż na tzw. świńską grypę.

mam nadzieję że to ci pomoże:D
sorki że odp jest na nie ale tak uważam
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T21:42:39+01:00
1. Żeby zabezpieczyc sie przed grypa a/h1n1 trzeba:
- czesto mysc rece(okolo pol minuty pod bierzaca woda przy uzyciu mydla)
- jak najzadziej a jesli to mozliwe nigdy nie spotykac sie z osoba zarazona
- stosowac witaminy i zwiazki mineralne
- ubierac sie stosownie do pogody

2. Moim zdaniem wszyscy powinismy sie zaszczepic na wirus a/h1n1. Jesli bede mial mozliwosc ja to zrobie.Gdyby wszyscy przyjeli lek witus ten zostal by wytepiony bo nie mial by sie na kim rozwijac. Bylby to kres tego wirusa.