Odpowiedzi

2009-11-24T21:21:54+01:00
-{2,4 * ⁵/₂₄ - ⁴/₅} : {- 0,125} + 4 =
-(24/10 * 5/24 - 4/5):(-1/8) +4 =
- ( 1/2 -4/5)*(-8) +4 =
- ( - 3/10) *(-8) +4 =
- 24/10 + 4 =
16/10 = 1,6
2009-11-24T21:26:00+01:00
-{2,4 * ⁵/₂₄ - ⁴/₅} : {- 0,125} + 4 =-(²⁴/₁₀*⁵/₂₄-⁴/₅):(-0,125)+4=-(½-⁴/₅):(-0,125)+4=-(⁵/₁₀-⁸/₁₀):(-0,125)+4=³/₁₀*(-8)+4=4-2,4=1,6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T21:30:43+01:00
Siema no dobra zaprosze cie :D nie wiem czy to dobrze


-{2,4 * ⁵/₂₄ - ⁴/₅} : {- 0,125} + 4 =-(²⁴/₁₀*⁵/₂₄-⁴/₅):(-0,125)+4=
-(½-⁴/₅):(-0,125)+4=-(⁵/₁₀-⁸/₁₀):(-0,125)+4=³/₁₀*(-8)+4=4-2,4=1,6