Odpowiedzi

2009-11-24T21:23:23+01:00
Pajęczak 4 pary odnóży, a owad 3 pary odnóży
2009-11-24T21:24:03+01:00
Pająki mają cztery pary odnóży krocznych, a owady trzy
Pająki mają głowotułów i odwłok, a owady głowę tułów i odwłok
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T21:24:32+01:00
Pajęczaki mają 8 nóg, owady mają ich 6 .
U niektórych owadów możemy zobaczyć odwłok oraz głowotłów. U pajęczaków widzimy głowę, tłów i odwłok.