Odpowiedzi

2009-11-24T21:28:35+01:00
Cześć Kamil miasto data

Na początku listu pozdrawiam Cię.Chciałbym zaprośić Cię do mojego kraju.Bym oprowadził Cię po mojej miejscowości czyli Warszawie.Naprawdę jest co oglądać w warszawie.Zobaczymy pałac kultury i nauki,łazienki i przejedziemy się metrem.Mam nadzieje że przekonałem Cię i przyjedziesz do Polski.
imię nazwisko
2009-11-24T21:29:17+01:00
Drogi Janie
Ofiaruje ci ta ksiezke na pamiatke pobytu w Polsce.Mam nadzieje,ze cie tutaj bardzo podobalo i bedziesz czesto wracal do naszego kraju
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T21:31:38+01:00
Z chęcią zapraszam do Cię do Poznania.
Zwiedzimy stary rynek (ratusz, kolumne, bamberke ... i reszte tu wpisz zabytków).
Opowiem Ci również o coś o ratuszu.
Powstał ok 1300r. ;spłonął i odbudowano go w stylu renesansowymw xVI w - Jan Quadro. Budowa świecka. Cechy renesansowe: Kopuły, kolumny łuk.
Wybierzemy się również na wspaniałe zakupy do browaru.
Zjemy obiad w jednej z knajp.
Wycieczka bedzie wspaniala.
2 2 2