Odpowiedzi

2009-11-24T21:32:53+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-24T23:45:14+01:00
W układzie pokarmowym zostaje strawione masło czyli procesowi wchłaniania.Bułka i szynka w żołądku, pokarm mieszany jest z sokiem żołądkowym, który ze względu na wysokie stężenie kwasu solnego inaktywuje amylazę ślinową.Potem do jelita cienkiego ,grubego a na koniec resztki zostaja wydalone.
3 4 3