Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T21:55:33+01:00
Posejdon - trójząb
Hefajstos - młot
Hermes - buty z skrzydłami
Artemida - łuk i strzały
Nike - ? (zdaje mi się że włócznia)
Ares - miecz i tarcza
2009-11-24T22:00:23+01:00
Posejdon-trójząb
Hefajstos- młot i kowadło
hermes-szeroki kapelusz, kaduceusz opleciony wężem oraz ozdobne skrzydełka u nóg i kapelusza.
artemidy -połksiężyc
nike-gałązka oliwna
ares-wilk pies jastrząb
1 5 1
2009-11-25T00:40:30+01:00
Posejdon - trójząb
Hefajstos - młot
Hermes - buty z skrzydłami
Artemida - łuk i strzały
Nike - jak dobrze pamiętam to włuczia
Ares - tarcza i miecz
1 5 1