Odpowiedzi

2009-11-25T06:55:17+01:00
-zręczny polityk
-okrutny
-niemiłośierny
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T08:23:37+01:00
J.Stalin Pochodził z biednej rodziny, więc zostanie "Wodzem" państwa było w pewnym stopniu oznaką geniuszy o czym świadczą liczne wygrane wojny (chociaż Zimna Wojna to tylko formalne zwycięstwo). Cechuje go przebiegłość, spryt, wytrwałość, umiejętności przywódcze i dyplomatyczne. Panicznie bał się o swoje życie, kolejno odsuwał od siebie bliskich czy doradców i współtowarzyszy. Uśmiercił miliony ludzi, a ZSRR miało chwiejącą się gospodarkę z powodu licznych w tym wielu nieudanych reform głównie gospodarczych, rolniczych, lecz imperium, które stworzył nie wielu miało sobie równych.
5 5 5
2009-11-25T08:38:44+01:00
Na czele państwa stał jeden dyjktator czyli józef stalin likwidował przeciwników jego . Karne zsyłki na sybir , obozy pracy niewiem czy jest dobrze ale tak mi sie wydaje . Kazał zabijać nawet bliskie mu osoby . jesli źle to przepraszam ...
7 1 7