Odpowiedzi

2009-11-24T21:46:33+01:00
7-3=4
Musi być większe od 4
7+3=10
Musi być mniejsze od 10
Między 4 a 10 liczby naturalne to: 5, 6, 7, 8, 9.

Odp. Liczby naturalne, które mogą być długościami trzeciego boku to: 5, 6, 7, 8, 9.

Długości trzeciego boku mogą wynosić: 5cm, 6cm, 7cm, 8cm, 9 cm.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T21:46:42+01:00
Liczby naturalne po obliczeniu dlugosci trzeciego boku to 5,6,7,8 i 9