1. Podane cechy organizmów dopisz do podanych pojęc:

Rozmnażanie przez zarodniki, ciało zbudowane tylko ze strzępek, ciało zbudowane z komórek grzyba i glonu, cudzożywność, przeprowadzanie fotosyntezy, wskaźniki powietrza.

Ma to wyglądać tak:
np. Grzyby: ( i tutaj wpisac te cechy wyzej wypisane )
np. Porosty ( i cechy wypisane wyzej)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T21:48:21+01:00
Grzyby: Rozmnażanie przez zarodniki, ciało zbudowane tylko ze strzępek, cudzożywność,

Porosty:ciało zbudowane z komórek grzyba i glonu, przeprowadzanie fotosyntezy, wskaźniki powietrza (bioindykatory)
1 4 1
2009-11-24T22:29:18+01:00
Grzyby: I, II, IV
Porosty: III, V, VI
1 5 1
2009-11-24T22:30:16+01:00
Grzyby - rozmnażanie przez zarodniki, cudzożywność,
porosty - ciało zbudowane z komórek
grzyba i glonu, przeprowadzanie fotosyntezy, wskaźniki powietrza, ciało zbudowane tylko ze strzępek

porosty zbudowane są ze strzępek - uczyłam się o tym niedawno!