1.Ania narysowała prostą a, potem prostopadłą do niej prostą b, następnie prostą c prostopadłą do prostej b itd. W ten sposób narysowała jedenaście prostych: a, b, c,...j, k.
a) Czy prosta b jest prostopadła do prostej k?
b) czy prosta e jest równoległa do prostej j?
c) Ile prostych prostopadłych do prostej a narysowała Ania?

Jak Najszybciej!!

3

Odpowiedzi

2009-11-24T21:49:59+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T21:51:38+01:00
2009-11-24T21:52:16+01:00