Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T21:52:52+01:00
Na kolanach ze zlozonymi rekami ;)
1 5 1
2009-11-24T21:53:23+01:00
Można sie modlić według formułek lub własnymi słowami,
Modlitwa powinna być szczera i nie polegać na przedzstawieniu Bogu list życzeń które chcielibyście aby spełnił.... Nalezy dziękować za kazdy dzień i za szczęcie jakim jest zdrowie i rodzina
1 5 1
2009-11-24T21:53:53+01:00
Modlitwę rozpoczynaj znakiem krzyża, bądź zawsze skupiony, modlitwę polecaj w dobrych intencjach, każde słowo w modlitwie rozważ i staraj się słuchać głosu Boga. Zanim zaczniesz się modlić przebacz bliźnim, bądź szczery z Bogiem, nie rozmawiaj z nikim podczas modlitwy.
1 5 1