Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T21:59:47+01:00
CO2 = 44 u
H2O = 18 u
44 u : 18 u = 2. 44
Odp : Masa cząsteczkowa gazu powodującego mętnienie wody wapiennej jest 2,44 razy większa do masy cząsteczkowej związku chemicznego niezbędnego do życia.
1 5 1
2009-11-24T22:01:14+01:00
Mętnienie wody powoduje CO2
Masa cząsteczkowa"
Mco2= 2*16 + 12 = 44
Niezbędny do zycia uznaje się H2O
M H2O = 2* 1 + 16 = 18


A więc : 44:18= 2,44