Odpowiedzi

2009-11-24T22:01:43+01:00
Sanczo Pansa jest realistą. Patrzy na świat z dystansem. Opiera się na tym co może zrealizować. Dla niego najważniejsza jest przyszłość
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T22:05:40+01:00
Sanczo Pansa jest komiczną postacią. Patrzy na świat "przez różowe okulary". Wyobraża sobie, że jest waleczny i pokona wszystkich, dlatego stacza "walkę" z wiatrakami. Najważniejsza jest dla niego sława i rozgłos, chce żeby uznany był za dzielnego i odważnego rycerza.