Odpowiedzi

2009-11-24T22:01:34+01:00
Ja chodzę do podstawówki, ale wydaje mi się, że się porusza, bo schody jadą w dół, a ona idzie w górę :)
14 2 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T22:02:12+01:00
Dziewczynka porusza się względem schodów.
20 4 20
2009-11-24T22:04:13+01:00
Cóż.. ja co prawda do podstawówki chodzę, ale wydaje mi się, że ona się porusza. Schody są ruchome, jadą w dół. A Kasia idzie w górę.
10 2 10